SMINKNING

Jag har varit borta hela dagen, kom hem först för en timme sedan. Efter den korta skoldagen med bara redovisningar och ett prov så gick nämligen jag och Tova till McDonalds för att sedan ta oss till Frösön där hon hade genrep inför en cirkusföreställning och där jag hjälpte till med sminkningen. Var där ganska länge, i närmare bästämt tre och en halvtimme. Kommer troligen vara där något under helgen också eftersom det är då föreställningarna är. Ringde mamma så hon hämtade mig för att åka till Maxi för att köpa matsäck och annat trevligt.  Imorgon har vi mentorsdag, vilket innebär sovmorgon och en kort dag. Om det blir fint väder så blir det brännboll. Förutom när vi spelade med fransoserna så har jag nog inte spelat sen i 9:an, då vi ibland spelade flera gånger per vecka.

 

Ett örhänge som jag har gjort. Populärt bland småflickorna på cirkusen. "Sån ska jag också ha när jag blir stor."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0