NYSTART

Nu är jag tillbaka här, efter jagvetintehurlänge. Förvånansvärt så är det fortfarande några som kikar in här, vilket är väldigt trevligt. Gjorde några småändringar på designen, inte så ambitiöst men passar ju bra när det blir en nystart, kan se det som en liten vårstädning. Om ni inte ser någon skilland vet ni vad som gäller, nämligen F5.

 

Även fast mitt liv ser ut mer eller mindre som när jag senast skrev så har mycket hänt. Lär därför göra någon lång och halvtråkig sammanfattning inom de närmsta dagarna om jag har tid, vilket jag faktiskt borde ha.

 

Eftersom vi fick arbeta hemma på svenskan och det inte blir någon mer matte under ettan så bestod skoldagen enbart av en timmes fysik, mellan 11.55 och 12.55. Jag var på Körfältsgrillen igår och även fast jag tog det lugnt där så var det väldigt passande med sovmorgon dagen efter så jag kunde få sova tillräckligt.

 

Förutom en väldigt kort sväng på stan med Cornelia för att köpa några nödvändiga saker så har min dag inte bjudit på mycket. Vädret har varit fint bitvis men det har även varit blåsigt, några regnskurar och hagel, vilket jag är glad för eftersom jag har varit inne och pluggat och liknande. Imorgon har jag två redovisningar och troligen ett quiz, men efter det är det bara en debatt kvar innan sommarlovet börjar. Jag ska nu fortsätta att plugga lite med det, sängen kan få vänta ikväll för imorgon börjar jag för ovanlighetens skull klockan 11.35.

 

 

Ungefär så här glas är jag på livet just nu.

 

En väldigt suddig bild på egengjort örhänge och en trevlig liten ear cuff, bättre bild kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0