GNOMEO AND JULIET

I förrgår var det en kort mentorsdag mellan halv 10 och 11 som bestod av kubb och brännboll. Gick ändå upp tidigt för att göra matlåda så jag hade en lika ambitös matsäck som man hade när man var liten. På brännbollen låg jag ner på marken efter bara någon minut i ett misslyckat försök till lyra, men vi vann så stort över NV10b så det gjorde ju inget, men jag var faktiskt bra på kubb. Väntade på att Cornelia skulle sluta, gick till henne och väntade på att Johanna skulle sluta och sedan gick vi på stan. Hittade  lite studentpresenter till syster och några saker till mig, bl.a. en bikini. Det är typ det roligaste att köpa enligt mig. Tog sedan en tur till badet där jag simmade 100 längder, d.v.s 2.5 km. Ganska hurtigt skulle jag vilja påstå. Efter en väldigt sen middag så gick jag och Johanna på en promenad mellan halv 10 och halv 12, det skulle jag också vilja påstå är ganska hurtigt. Blev så pigg efteråt så jag somnade inte förrän vid 2.

 

Vi hade sovmorgon igår också och hade bara en väldigt slapp lektion på mindre än en timme. Vi har det minsann slappt på natur. Fick tillbaka ett biologiprov och fick veta slutbetyget, MVG:n bara rullar in. Gick hem och tog det lugnt, finns inte så mycket att göra när man är nära på att somna och det regnar ute. Sov i en och en halvtimme, skönaste stunden på dagen. Efter maten träffade jag såklart Cornelia och Johanna. Det blev Pause och en animerad film som jag fick tårar i ögonen av, nästan lite pinsamt.

Gnomeo and Juliet

 

Har lite beslutsångest idag. Funderar på att gå på Tovas cirkusföreställning, jag får ju till och med gå gratis, men är inte säker på att jag har tid. Får helt enkelt se hur det blir.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0