CIRKUS

Blev en myskväll igår med vännerna. Åt som sagt god mat på Eastern Palace, följt av Black Swan hos Cornelia, en promenad och Never Back Down hos Johanna. Black Swan var riktigt bra och lite obehaglig.

 

Idag har jag hjälpt till med att sminka och fixa frisyrer inför Tovas cirkusföreställning. Hann även se andra akten, det var över förväntan och de var väldigt duktiga. Har inte hunnit med så mycket annat idag, jag har strukit lite kläder och pluggat på det lilla som är kvar i skolan. Känns ju obeskrivligt skönt att det bara är 5 skoldagar kvar av första året och bara 2 den här veckan. Tiden har gått obehagligt fort.

 

Senaste gången jag skulle se en fransk film somnade jag, så nu ska jag se det som är kvar.

Tillsammans är man mindre ensam, finaste filmtiteln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0