FYSIK OCH BULLDEG

Jag kunde knappt somna på kvällen igår och vaknade lite då och då under natten och morgonen. Lyckades ändå vakna på ovanligt bra humör. Finns inte mycket att säga om skolan förutom att vi fick tillbaka vårat första fysikprov, lyckades få alla rätt vilket gjorde mitt goda humör ännu bättre. Visserligen skulle jag nog påstå att matte är mitt starkaste ämne och fysik påminner ju lite om matte, men roligt är det ändå.

 

 

Sitter här och äter god bulldeg. Med tanke på att deg nästan alltid är godare än det som blir på slutet så skulle jag nog påstå att det äts alldeles för lite deg. Det bakas ständigt i detta hus, just nu är det syster som är i farten. Antar att jag borde plugga nu eller något annat duktigt, får väl se hur det blir med det.

 

Visar min kärlek till bulldeg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0