19/03/11

Dagen igår bestod som vanligt av skola, som vi trevligt nog fick sluta vid 1 istället för kvart över 2. Jag kan inte påstå att jag gjorde så mycket resten av dagen. Snöade som bara den i flera timmar så nu är gatorna åter igen täckta av snö. Blir ju så himla less att när man verkligen tror att våren är här så kommer snön alltid tillbaka och förstör. Om man ska vara så där jobbigt positiv så får man ju vårkänslor och blir lycklig fler gånger. Maja kom på besök under kvällen, det blev film och fika. När kvällen hade blivit natt beställde jag lite smink från e.l.f. Det var ju grattis frakt så det gäller att passa på. Har sagt det förut men säger det igen, jag rekommenderar verkligen sidan. Allt är väl inte så bra men mycket är, och väldigt billigt är det också. Har samlat på mig en hel del saker där ifrån.

 

Beställt.

 

Min nuvarande samling från e.l.f.

 

 

Jag har i ett par veckor känt att jag håller på att bli sjuk, men det har hittills inte varit så illa. De senaste dagarna har det blivit lite värre allt eftersom så när jag vaknade illamående och förskyld i morse gjorde jag det kloka men inte så roliga valet att stanna hemma och vila upp mig under helgen. Har därför inte gjort så mycket under dagen, hade planer på att plugga men det blev inte av. Har gått runt i myskläder hela dagen och vilat, sett på film och sånt härligt. Jag sitter nu och njuter av det sista av min chokladkaka. Smart som jag är så bad jag min pappa snällt på franska om han kunde åka och köpa en, det tog dock sin lilla tid men tillslut gjorde han det. Han kan ju inte säga nej till en sjukling som frågar på franska. Ska nog sova snart, finns inte så mycket annat att göra. Blir väl lite läsning i biologiboken och någon annan bok. Kul lördagskväll, verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0