17/03/11

Det är vår i luften, vilket gör att allt jobbigt känns okej och att allt bra känns underbart. En sjuk idrottslärare gjorde att det blev en promenad på idrottslektionen. För min del en lång promenad i solskenet till och runt Lillsjön med min hund. Gillar våra torsdagar väldigt mycket, för jag får fredagskänsla nästan varje torsdag. Fredagskänsla innebär att inte så mycket nödvändigt blir gjort, men det innebär också att jag inte tycker det gör något. Har dock tänkt få en smula plugg gjort innan jag faller in i sömn. Målat om naglarna och chattat och mailat med den franska tjejen är väl annars det jag har gjort, hon heter förövrigt Sarah. Nu blir det mörk chocklad och film, Chattroom. Vardagsmys helt enkelt. Var inte så överförtjust i mörk chocklad förut men gillar det mer och mer.

 

www.imdb.com/title/tt1319704/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0