16/03/11

Livet rullar på som vanligt. Har inte haft tid att skriva här men det är ju inte hela världen när inte så mycket händer.

 

Har varit på skolan precis som alla andra skoldagar, både igår och idag. Efter skolan igår så virrade jag runt på Hemköp i en halvtimme och skyndade mig hem för att slänga ihop chocolate cupcakes, som jag och Cornelia har gjort under båda besöken i Stockholm. Hann dock inte bli klar för jag var tvungen att skynda iväg till ett möte om franskautbytet, så trots lite tvekan ställde jag in smeten i kylen, vilket jag inte råder er att göra. Smetens konsistens blev helt fel men smeten var ändå gudomligt god, och det blev några fina och goda muffins med glasyr på även om de inte riktigt blev som de skulle. Hann plugga lite grann och maila den franska tjejen och sen blev det dags för säsongspremiären av Desperate Housewives, som följdes av Cougar Town och The Middle. Har varit lite smått ledsen över att det inte blev någon semla på fettisdagen men lyckligtvis nog så åt jag en semla igår istället.

 

Idag, efter veckans längsta skoldag, så blev det en väldigt kort tur på stan med Cornelia där jag fyndade två bas t-shirts. Här hemma har jag tränat mitt styrkeprogram i idrott och pluggat lite annat. Självklart tittade jag på säsongspremiären av Grey's Anatomy.


Maja, min vän, om du läser det här kan jag säga att du lär bjudas på en sån här på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0